درخواست منو
تاریخ حدودی مراسم

بهترین عمارت های عروسی تهران

دسته بندی:    ,

باغ و عمارت عروسی یکی از زیباترین لوکیشن هایی است که می توانید مراسم عروسی خود را در آن برگزار کنید.

معمولا باغ عروسی های تهران در مناطقی به دور از شلوغی ها و ازدحام شهری و در محیطی آرام و دلپذیر واقع شده اند .

فضای سرسبز و طبیعی باغ تالارعروسی، مراسم شما را به یک شب رویایی تبدبل می کند.

امکاناتی  که عمارت های عروسی تهران در اختیار افراد قرار می دهند، مانند: فضای سرسبز ، تعداد بیشتر سالن ها ، عمارت هایی با سقف های بلند مناسب عکاسی ، آبنماهای زیبا و خدمات تشریفاتی  بسیار بیشتر از تالارهای عروسی می باشد .

به همین دلیل باغ و عمارت های عروسی در تهران بسیار محبوب و پرطرفدار هستند و زوج ها اکثرا علاقه دارند تا مراسم جشن خود را در یکی از بهترین باغ عمارت های عروسی در تهران برگزار کنند تا مراسم خود را به یک جشن باشکوه و بیادماندنی تبدیل کنند.

بهترین عمارت های عروسی در تهران

انتخاب یک عمارت عروسی مناسب کار ساده ای نیست و قاعدتا زمان بر است .اگر شما هم به دنبال یک باغ عروسی مجلل و با شکوه هستید، باید نکاتی را برای انتخاب مجموعه مورد نظر خود در نظر بگیرید که در ادامه به این نکات می پر دازیم.

در ادامه ی این مطلب از مجله تشریفات مجالس آریا 3 تا از بهترین باغ عمارت های عروسی در تهران را خدمت شما زوج های جوان معرفی می کنیم تا بتوانید مجموعه متناسب با نیاز و علاقه خود را پیدا کنید.

باغ تالار زمرد

باغ تالار زمرد، با ظرفیت 600 نفر با نمایی مدرن و چشم نواز واقع در چیتگر یکی از بهترین باغ تالارهای عروسی درتهران است

باغ تالار زمرد یکی از نمونه‌های برتر از فضاهای عروسی در تهران، با ویژگی‌ها و امکانات خاص خود به یکی از محبوب‌ ترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی تبدیل شده است. این باغ تالار، علاوه بر زیبایی طبیعی خاص خود، امکانات و خدمات بی‌نظیری برای زوجین فراهم می‌کند.

باغ تالار زمرد چیتگر دارای معماری منحصر به فردی است به طوری که؛ بدون شک مهمانان شما، عمارت و سالن های لوکس و فضای لاکچری این مجموعه ی مدرن را تا سالیان سال در خاطر خود به یاد می آورند.

از گل های طبیعی در دیزاین سالن های پذیرایی و دکوراسیون شیک این مجموعه استفاده شده است تا رنگ و لعاب ویژه و سرزنده ای این عمارت به خود بگیرد.

باغ عمارت زمرد

ویژگی های باغ تالار زمرد چیتگر

منطقه چیتگر نه تنها از آب و هوای عالی برخوردار است بلکه پوشش گیاهی زیبا و دسترسی مناسب از تمام مناطق تهران باعث شده چیتگر، به منطقه ای محبوب برای برگزاری انواع مجالس تبدیل شود.

از جمله مزیت های باغ تالار زمرد نسبت به باغ تالارهای دیگر در چیتگر، میتوان به ؛فضای بزرگ مجموعه ، معماری شیک و مدرن به همراه نورپردازی حرفه ای اشاره کرد که موجب شده این مجموعه یک سرو گردن از سایر باغ عروسی های تهران و همینطور چیتگر بالاتر باشد.

سایر امکانات و ویژگی های باغ تالار زمرد:

  • لوکیشن و دسترسی مناسب
  • گل آرایی زیبا
  • دارای سیستم صوتی مناسب
  • انواع گروه های اجراکننده موسیقی
  • تشریفات سرو غذا
  • نور پردازی حرفه ای
  • پارکینگ با طرفیت بالا
  • امکانات تصویر برداری در سطح بین المللی
  • اتاق کودک
  • شمع آرایی متنوع و زیبا
  • پذیرایی و خدمات عمارت زمرد

جدای از آب و هوایی مناسب ، نمای لوکس و مدرن ؛ خدمات منحصر به فرد باغ تالار زمرد یکی از مواردی است که موجب شده اسم این مجموعه جزو بهترین باغ عمارت های عروسی در تهران قرار بگیرد.

خدمات تشریفاتی که این مجموعه ارائه می دهد حرفی را برای گفتن باقی نمیگذارد

باغ تالار عمارت آریا

باغ تالار آریا  یکی از لوکس ترین باغ تالارهای عروسی در تهران است. عمارت آریا در محدوده غرب تهران و در منطقه خوش آب و هوای چیتگر قرار دارد. این مجموعه با بیش از 15 سال تجربه و ارائه خدمات تشریفاتی توانسته محبوبیت زیادی در میان روج های جوان پیدا کند.

باغ تالار آریا به عنوان یکی از برترین مکان‌های برگزاری مراسم در تهران، ارائه دهنده امکانات ویژه‌ای است که تجربه عروسی شما را به یک رویای واقعی تبدیل می‌کند. فضایی که در آن تمام جزئیات با دقت و شگفتی طراحی شده است. از نورپردازی مهندسی تا فضاهای خلق شده برای شما، همه چیز در باغ تالار آریا برای فراموش‌نشدنی کردن لحظات عروسی شما آماده است.

باغ عمارت آریا

فضاهای خلق شده با معماری مدرن

یکی از ویژگی‌های برجسته باغ عمارت آریا، معماری مدرن و خلاقانه‌ای است. از ورودی گرفته تا سالن‌ها، هر طراحی و هر خط اینجا به هنر و ذوق اختصاص داده شده است. این معماری مدرن نه تنها فضایی زیبا فراهم می‌کند بلکه احساس راحتی و آرامش را به شما و مهمانانتان ارائه می‌دهد.

نورپردازی خلاقانه

نورپردازی در باغ تالار آریا یکی از نقاط برجسته این مجموعه است. از لحظه ‌ی ورود شما تا لحظه‌ی آخر مراسم، نورپردازی هنری و خلاقانه‌ای فضا را در بر می‌گیرد. نورهای رنگارنگ و نرم در سقف، درختان و ستون‌ها، هر کجا که نگاه کنید؛ می توانید متوجه قدرت این مجموعه در دیزاین و طراحی منحصر به فرد محیط شوید.

سایر خدمات و امکانات باغ و عمارت آریا

  • ارائه غذای باکیفیت به همراه منوهای متنوع
  • پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا
  • لوکیشن و دسترسی مناسب
  • فضای سبز و محوطه زیبا
  • گل آرایی منحصر به فرد
  • دارای اتاق عقد مجزا
  • استیج رقص ویژه
  • اتاق بازی کودک
  • مبلمان لوکس
  • شمع آرایی

 تجربه لحظاتی فراموش نشدنی در باغ تالار آریا

باغ تالار آریا با طراحی مدرن و امکانات شگفت‌انگیز، به شما فرصت می‌دهد تا لحظاتی فراموش نشدنی از پیوند عشق زندگی خود را در یک فضای احساسی و شگفت‌انگیز تجربه کنید.

از نورپردازی هنری گرفته تا منوی غدای متنوع و لوکیشن های زیبا و خاص برای تصویربرداری، همه چیز در اینجا برای برگزاری یک جشن باشکوه آماده است و شما هم می توانید مراسم خود را در یکی از بهترین باغ عمارت های عروسی تهران برگزار کنید .

باغ تالار vip شهریار

به دنبال مکانی خاص با فضایی لوکس و مدرن برای برگزاری مراسم عروسی خود هستید؟ باغ تالار وی آی پی شهریار یکی از بهترین عمارت های عروسی در تهران می باشد که با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردش، شکوهی که درعروسی‌تان می‌خواهید را برای شما محیا می کند.

این مجموعه با ظرفیت 450 نفر در شهریار قرار دارد که نه تنها مراسم عروسی بلکه یک مکان مناسب برای بله برون ، عقد ، تولد و انواع مراسم ها می باشد.

باغ تالار وی آی پی شهریار با ویژگی‌های بی‌نظیر خود، کمک می کند تا مراسم شما با بالاترین کیفیت برگزار شود . با انتخاب این باغ عمارت عروسی شما، به امکانات ویژه ای دسترسی پیدا می کنید که در ادامه به معرفی این امکانات و خدمات میپردازیم.

باغ تالار Vip شهریار

معماری مدرن ولوکس

اگر رویای برگزاری یک عروسی مجلل اروپایی را دارید، و معماری عمارت فضای باغ عروسی برای شما اهمیت دارد؛  باغ تالار وی آی پی شهریارمی تواند بهترین گزینه متناسب با نیاز و علاقه شما باشد. طراحی لوکس عمارت به همراه سقف های بلند به شما نوید برگزاری یک مراسم مجلل و لاکچری را می دهد.

گل‌ آرایی زیبا

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد باغ تالار vip شهریار ، گل‌آرایی زیبا و استفاده از آن در دیزاین مجموعه است.

هیچ چیز جای بوی خوش گل های طبیعی در مراسم عروسی و همینطور آرامشی که به محیط اضافه میکند را نمی تواند بگیرد.

میز عروس و داماد با گل آرایی زیبا فضای رمانتیکی را ایجاد می کند.

عکاسی و فیلم برداری

بدون شک یک معیار برای انتخاب بهترین عمارت عروسی در تهران، وجود تیم قوی عکاسی و فیلم برداری در مجموعه است . تصویربرداری مراسم عروسی امری بسیار مهم برای هر زوج می باشد . درعمارت vip شهریار از تیمی قوی برای عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی استفاده شده تا لحظات شیرین شما را به زیبایی هرچه تمام تر در انواع لوکیشن های ویژه این باغ تالار ثبت کنند.

نمایشگرهای جذاب

نمایشگرهای پیشرفته در این باغ عمارت عروسی به شما فرصت می‌دهند تا لحظات خاص خود را به نمایش بگذارید. از انتشار تصاویر گذرا گرفته تا نمایش ویدیو‌های جذاب و همینطور نمایش تصاویر مورد علاقه و اختصاصی شما.

سیستم‌های صوتی پیشرفته

سیستم‌های صوتی مناسب، صدایی باکیفیت و متناسب با استاندارد های بین المللی، به مراسم‌های شما اضافه می‌کند و به خوبی می تواند شور و هیجان را در مراسم شما ایجاد کند.

اتاق عقد مجزا

این مجموعه با بهره مندی از سفره عقد با دیزاین زیبا و همینطور اتاق عقد مجزا، یک محیط رمانتیک برای مراسم عقد شما زوج های عزیز، طراحی کرده تا تمام امکاناتی که برای اجرای یک مراسم عقد شاد و شیک را که لازم دارید؛ در اختیار شما قرار بدهد.

آتش‌بازی

برای اتمامی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی، این مجموعه با نمایش‌های آتش‌بازی جذاب، آخرین نکته زیبای مراسم شما را زینت می‌بخشد. جادوی آتش‌بازی‌ها به شما و مهمانانتان لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای همیشه در دل خاطراتتان جا می‌گذارد.

 

برای انتخاب یک  باغ تالار عروسی مناسب بهترین روش، بررسی و در نظر گرفتن مزایا و امکاناتی هست که مجموعه در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید گزینه مناسب خود را با توجه به علایق و نیاز های خود انتخاب کنید.

اینکه در این مطلب به بررسی برترین عمارت های عروسی در تهران پرداختیم شما متناسب با معیارهای که دارید می توانید در یکی از این عمارت های عروسی مراسم جشن خود را برگزار کنید. در صورتیکه که شما هم از برگزاری مراسم در این باغ عمارت ها تجربه ای دارید برای ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید

و یا اگر مجموعه از نظر شما می‌توانسته در بین این لیست قرار بگیرید از بخش پشتیبانی با کارشناسان ما در میان بگذارید تا پس از بررسی از سوی تشریفات آریا در بروزرسانی های بعد از مجموعه مورد نظر نیز استفاده شود